Известие

Collapse
No announcement yet.

Краят на една мъчителна jts сага...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Вложки като официално понятие в двигателя не съществува. Нямам идея на какво може да му се каже вложка, но от написаното по темата останах с впечатление, че хидравличният повдигач е прекръстен на вложка. Странно.
    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
      Вложки като официално понятие в двигателя не съществува. Нямам идея на какво може да му се каже вложка, но от написаното по темата останах с впечатление, че хидравличният повдигач е прекръстен на вложка. Странно.

      Нищо уично ама све едно си чел постове в мама бг
      Айде иди и питай в 10 сервиза за смяна на вложки и да видим кой какво ще си помисли
      Аз залагам на 10 от 10 че ще е за гумички на клапани
      sigpic
      Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
      Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

      Comment


      • #18
        Опа, Ами аз затова попитах... Сега, как да го нарека, разговорен език по сервизите ли, сервизен жаргон ли , терминология сервизна ли...не ми е ясно още...
        Абе с две думи - не вдявам кви са тия вложки. Назовете ги с истинското им име.
        Last edited by angelovi69; d.m.y г., 21:52. Основание: а, изреварил си ме с отговора си
        Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
        Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
        Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от angelovi69 Покажи съобщение
          Опа, Ами аз затова попитах... Сега, как да го нарека, разговорен език по сервизите ли, сервизен жаргон ли , терминология сервизна ли...не ми е ясно още...
          Абе с две думи - не вдявам кви са тия вложки. Назовете ги с истинското им име.
          Маслоуловител на стеблото на клапана или "гащи за клапани"
          sigpic
          Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
          Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

          Comment


          • #20
            Аз продължавам с въпросите по JTS-a - необходимо ли е да се сваля главата от блока на ДВГ, за да се сменят гумичките на клапаните, или само капака на главата е достатъчно да бъде свалена, или всеки майстор ( респективно сервиз ) различно процедира.
            Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
            Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
            Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от angelovi69 Покажи съобщение
              Аз продължавам с въпросите по JTS-a - необходимо ли е да се сваля главата от блока на ДВГ, за да се сменят гумичките на клапаните, или само капака на главата е достатъчно да бъде свалена, или всеки майстор ( респективно сервиз ) различно процедира.
              По принцип може и без д асе сваля главата ама на майстора трябва да му се занимава да се внимава при смяната на гумички буталото да е в горна мъртва абе те си знаят ама не всеки ще се хване, Но със сигурност може на моята кола така и смениха фалшивите гумички на 'ренц"
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #22
                Всеки втори се оплаква от смяната на гумички.... някой още след смяната казва че харчи масло пак,друг казва че минава малко километри и почва повече от преди,странна работа. Чувам че дори ги лепят за да не мърдат. сами ми е чудно защо се разместват като уж са нови и трябва да си "заспят" на мястото
                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                  Всеки втори се оплаква от смяната на гумички.... някой още след смяната казва че харчи масло пак,друг казва че минава малко километри и почва повече от преди,странна работа. Чувам че дори ги лепят за да не мърдат. сами ми е чудно защо се разместват като уж са нови и трябва да си "заспят" на мястото

                  За да задаваш такива въпроси явно не си виждал къде се износват, как се "изпичат" и как се монтират "гумички" вложки на клапани
                  sigpic
                  Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                  Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                  Comment


                  • #24
                    факт е,само това май не съм виждал ,а и не искам. Просто чувам от доста хора и майстори (дори тук в форума) ,които се оплакват от това.
                    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                      Евала колега за ентусиазма и нервите,браво.Имам едно питане,тези валове като се оказаха Коломбо,би трябвало да са спортни,вие как ги зацепихте ??????
                      Ако бяха коломбовци би трябвало да се зацепват по този начин (с тази пластина, която държи валовете застопорени) :

                      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                      FIAT Coupe 16VT
                      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от angelovi69 Покажи съобщение
                        Аз продължавам с въпросите по JTS-a - необходимо ли е да се сваля главата от блока на ДВГ, за да се сменят гумичките на клапаните, или само капака на главата е достатъчно да бъде свалена, или всеки майстор ( респективно сервиз ) различно процедира.
                        Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                        По принцип може и без д асе сваля главата ама на майстора трябва да му се занимава да се внимава при смяната на гумички буталото да е в горна мъртва абе те си знаят ама не всеки ще се хване, Но със сигурност може на моята кола така и смениха фалшивите гумички на 'ренц"
                        Много често смяна на вложки без да се държи сметка за състоянието на водачите на клапаните е безсмислена (паднали вложки; още по голям разход на масло), затова повечето сервизи отказват смяна само на вложки без смяна на водачи ако е небходимо и т.н..
                        Alfa Romeo 156 2.0 TS `99

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от ksf Покажи съобщение
                          Много често смяна на вложки без да се държи сметка за състоянието на водачите на клапаните е безсмислена (паднали вложки; още по голям разход на масло), затова повечето сервизи отказват смяна само на вложки без смяна на водачи ако е небходимо и т.н..
                          Подкрепям казаното. Затова ако се сменят гумички без да се сваля главата, задължително трябва да се провери за радиален луфт между стеблата на клапаните и водачите. Дори с разклащане на ръка на стеблата. Ако се установи такъв, смяната на гумичките без смяна на водачите е безсмислена.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #28
                            Благодаря на отзовалите се колеги. Аз няма сам да я предприема тая операция, ще си дам колата на човек, който не за пръв път вижда Алфа.
                            Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
                            Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
                            Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

                            Comment


                            • #29
                              Тези коломбовци може да се окаже,че са СПОРТНИ ВАЛОВЕ!! (99%)
                              Зацепени по нормален начин (като обикновенни)
                              Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
                              ех.. Малкото КуВе
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Васил Петров Покажи съобщение
                                Тези коломбовци може да се окаже,че са СПОРТНИ ВАЛОВЕ!! (99%)
                                Зацепени по нормален начин (като обикновенни)
                                Демек неправилно зацепени ли..?

                                Comment

                                Working...
                                X